2013. augusztus 25., vasárnap

15 nap.

15 napja vagyok Írországban... Hihetetlenül fantasztikus. Ugye midenki tudja rólam, hogy nagggyon odavagyok a One Direction fiúbandáért. Itt kint 3x annyian szeretik őket, fiúk is, és sokkal több a 1D-s tárgy... Már kaptam 1D-s csokit is. :) Egy dekoráruházban, ahol ilyen szülinapi cuccokat is lehet kapni, ott naggggyon sok dolog van a fiúkról... Most pl. vettem egy napilapot, amiben benne volt egy CD, ami a One Direction filmje, a This Is Us kiegészítő lemeze... Nem bírom abbahagyni a nézését. :o De komolyan... Phuh:)
Még mindig nem tudom elhinni... Gondoljatok bele... Hány gyereknek lehet ekkora mázlija? Volt már arra példa, hogy este kimentem a kertbe és bámultam az eget. Csak gondolkoztam. Nem egyszer csíptem meg magam, hogy ez a valóságe... De igen. Az. :)
4 nap múlva suli, ami számomra elég ijesztő. Túúl közel van...
Komizni, feliratkozni ér! ;)
Angel Morgan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése