2013. augusztus 29., csütörtök

1.nap.

 Wíííííííííííí <3 Még most sem hiszem el...
 Nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz az első nap. Azt hittem, hogy semmit nem fogok érteni... Csak figyelni fogom, hogy mit hadarnak össze... De nem!:)
 Értettem. Értettem amit mondanak!! Jó, nyilván nem mindent, de... Jajj, annyira jó!:) Mindenki nagyon rendes. A fiúk is segítettek, meg velük is beszélgettem, úgyhogy.... :)
 Annyira kedvesek, elfogadóak, és türelmesek. Ha valamit nem értek akkor elmagyarázzák... Ha egy házit nem értek valamit csinálnom kell, de ha nem megy az elején akkor semmi baj. :) És ez wow. :)
 Nagyon nagyon nagyon örülök ennek az egésznek, bővebb beszámolót privátban tartok, oké?:)

Facebook: www.facebook.com/dodomarik4
Twitter: www.twitter.com/DoriiOfficial
Email: marid4@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése