2013. augusztus 8., csütörtök

#BalatonFürediKalandok

Csak egy aprócska kiruccanás a nagy, költözéses rohanásból a nyugodt Balatonra. Apai ágon lévő nagyszüleimnél vagyok lent Füreden. Eddig nagyon jól elvoltam, elmentünk jakuzzizni, a borfestre, a mólóhoz... Ezerszer voltam már itt, de szinte megunhatatlan. Az még nagyon durva, hogy a nagyszüleim is költöznek a régi, saját építésű házból egy újba, ami 4(!!) szintes. Most voltam ott tegnap, szerintem nagyon jó, körülbelül 3 család elférne ott. Medencét úgy néz ki nem fognak csináltatni, hanem vesznek egy jakuzzit. :D Még nem bizti, de nagyon remélem, hogy így lesz. :)    A parton vannak portré rajzolók, rólam is csináltak egyet. :) Szerintem fantasztikus lett, a telefonomon van a kép, lefotóztam, de onnan sajnos nem tudom felrakni. Ma fél 2-kor megyek haza, és otthonról felrakom. :) Rengeteg fagyit ettem, 2 nap alatt kb. 8 gombócot tuti.:D
 Az öcsém, a nagypapám és anyukám barátja már fel is szálltak a gépre, sőt, az időt elnézve már meg is érkeztek. 7-kor indult, most van háromnegyed 11, és az út csak 3 óra. Még semmit nem tudok róluk.   Mostmár csak anyu, nagyi meg én maradtunk itthon. Én, és a nagymamám a tervek szerint szombaton repülünk. Ha lehet, addig írjatok üzeneteket Facebook-on, Twitteren, E-mail-ben, üziben... Bárhol, csak utoljára még el szeretnék köszönni mindenkitől, akitől csak lehetséges.

Facebook: www.facebook.hu/dodomarik4
Twitter: www.twitter.com/DoriiOfficial
E-mail: marikd4@gmail.com
A számomat nem írom le, az titok. :DDD

Hamarosan visszajövök... Komizni, feliratkozni ér! ;)


Angel Morgan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése