2013. október 26., szombat

Kritika. #1

Életem első kritikája.

Fodor Klaudia - Életem napjai :$ 

Design: Nekem tetszik, hogy rózsaszín. Az én blogom is az volt, de a fejléc… olyan üres. Szerintem a részeket tehetnéd a kezdőlapra, hogy rögtön elérhetőek legyenek, mert így úgy néz ki, mintha teljesen üres lenne, és még nem írnád.
Részek: Hát.. Mit ne mondjak, olvastam már jobbat is. Az ötlet jó, szerintem ki lehet belőle hozni sok mindent, csak egyenlőre össze-vissza csapongnak az események. Hozok egy példát:

Eléggé el pirult én meg sikítoztam és el takartam a kezemmel a melleimet..
- Júj bocsánat!:$  - mondta Bence el pirulva és ki ment..
Fel öltöztem és be hívtam Bencét..
- Figyuu van egy csomó filmem nem nézzük meg valamelyiket?-mondtam
- Oké jól hangzik.. mondta Bence és le huppant az ágyamra.
Be raktam a filmet..
Amint vége volt el kezdtünk beszélgetni..
Hmmm...
Féltékennyé tehetném hátha sikerül... - mondtam magamban
- Figyuu tudtad, h nekem van egy.. egy pasim?!
- Ööööö MICSODA??! - Kérdezte Bence és fel ugrott..
- Jólvan bocsi csak kitaláltam!     (pirossal jelöltek a hibák)

Nekem nem világos. A másik, hogy szokj le a hangulatjelekről. Egyszer-egyszer elmegy, de inkább használd a „nevetett Bence” és ilyesfajta dolgokat. Hidd el, hogy jobb lesz. Még egy dolog. Nem kell minden szóban valamelyik betűt megkettőzni. Ha intelligensen és érthetően írsz, nagyobb lesz az érdeklődés. Ja, és a szóismétlés. Próbáld meg elkerülni. Olvasd el a bejegyzést, miután megírtad, hogy van-e értelme. Biztos siker.
 Tapasztalat: Összességében nem rossz. Nekem tetszik, és szívesen olvasnám. Csak ezeket az apróságokon kéne javítanod, és engem teljesen meggyőztél. 



 Összesen:30/20

3 megjegyzés:

  1. Szió:) Kérhetnék én is egy kritikát?
    http://azemlekekorokremegmaradnak.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://csakegymagyarlanykalandja.blogspot.ie/2013/10/kritika-2.html ittvan:))

      Törlés