2013. október 26., szombat

Kritika. #2

 Életem második kritikája. :)

Lexi Vicki: People Change, But Memories Don’t.

Design: A sablonod ugyan olyan mint az enyém. :DD Jól néz ki. Nekem tetszik a háttér is. Bár, szerintem egy fejlécet nem ártana beszerezni. Meg hát, egy icipicit üresnek találom az oldalát, de ez legyen a legnagyobb gondod.:)
Tartalom: Nekem tetszik a történet. Ugyan még csak a prológus és az első rész van fent, de már elég sok mindent elárul a szereplők személyiségéről. Tetszik. Jól fogalmazol,  emlékeztet néhány előző alkotásomra. J
Tapasztalat: Igazából nagyon jó, ha a fejlécet elkészítteted fantasztikus lesz, és csak így tovább, sokra fogod vinni!;)



Összesen: 30/28 

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!:) Fejlécet nem tudok csinálni, de már "intézkedtem" :D szóval remélhetőleg hamarosan az is lesz! ^^ :$
    Még egyszer köszönöm!:):3

    VálaszTörlés