2013. október 1., kedd

Tegnap este. Wow.

Fhuuu. Hát.. Ah. :D <3

Ti is örülnétek, ha a gimi nyílt napján közölnék, hogy a gyerekeknek szükségük van iPad-ra... Ugye? Ugrálnátok örömötökben.
Nekem ez volt.  Minden egyes diáknak szüksége van egy iPad-ra a tanuláshoz!! OMG! *-* BEST SCHOOL EVER!! Annyira... Váh! Minden vadonat új! A suli konyhája az emeleten van, az egyik terem, pirosak a falak, és a legújabb Tefal kollekció minden darabja megtalálható ott! Gyönyörű! A tudományos teremben 15 mikroszkóp van, különféle kísérleteket csinálnak. A zene teremben van gitár, basszgitár, zongora, dob, mikrofonok... Egy álom annak, aki szereti a zenét. Az osztálytermek nagyon szépek, semmi nincsen megkárosodva, egyszemélyes padok vannak. A tanárok közül szinte mindenki 20-35 között van, szimpatikusak, és már a spanyol tanárnővel beszélgettem egy sort, ő is nagyon kedves, úgyhogy jövőre idegen nyelvem a spanyol lesz.  Fuhhh... Én... Én egyszerűen... IMÁDOM!! Olyan szép suli. Van mozgássérült mosdó is! De halál komoly. Wow... 

Víí <3 Borzasztóan örülök. Fantasztikus. Én speciel teljesen el voltam ájulva attól, hogy milyen új minden. Oké, szeptemberben nyílt, az tény, de... Wow. Ahhoz képest ami otthon volt, hogy a régi épületek között járkálva, a 120 éves utcákon... Ez valami luxus. :D <3 

Hamarosan visszajövök... Komizni, feliratkozni ér! ;)



Angel Morgan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése