2014. március 2., vasárnap

Nem tűntem el.

Sziasztok drága olvasók!

Tudom, egy hónapja nem írtam. De valahogy minden nap végén fáradt vagyok. Egyesek szerint ez amiatt van, hogy az agyam egész nap úgy működik, mint egy angol szótár. Valószínűleg igazuk van.

Akkor most összefoglalnám a februárban történteket.

A gimis megbeszélés napja. Amikor megérkeztünk, még alig volt ott bárki is. Bementem anyukámmal, és beregisztráltam. Utána leültünk és vártunk. Megérkezett az egyik osztálytársam, aki gyorsan letelepedett mellém, így együtt tudtuk követni az eseményeket. Az első felében a tájékoztatónak minden rendben volt, még érdekesnek is nevezhetnénk. Aztán volt egy 15 perces szünet, ahol beszélgettünk a lányokkal. Utána jött az unalom. Még 45 percig nyomatták a dolgokat amik senkit nem érdekeltek. Ahhhhhh. Negyed 10-kor lett vége. Ja, és másnap suli volt. Bájos.

Balhééééé. Na mindegy, ezt nem fogom részletezni.

Voltam összesen 3 bulin ebben a hónapban. Woop woop. A következő két meghívóm is megvan, márciusra. Woop.

Hát igazából ennyi említésre méltó lenne. Tudom, ez egy nagyon kicsi rész volt, de igyekszem majd írni gyakrabban. Pusszancs mindenkinek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése