2013. december 22., vasárnap

Életjel.

Hello drága olvasó közönségem:)

Megint itt vagyok, egy vadi új, történeteket összefoglaló bejegyzésben.

Tegnapelőtt hivatalosan is elkezdődött a téli szünet, január hatodikáig be sem kell menni, aminek én személy szerint nagyon örülök. Rám fér a pihenés.
Bár pénteken nagyon laza is volt a suliban töltött idő. Mivel forgattunk egy filmet az osztállyal, aminek aznap volt a bemutatója, 2 körben, és mind a kettőn részt vettünk. 40 perces maga a film, és csak délig voltunk suliban. Szóval szinte alig voltunk az osztálytermünkben. HURRAY!!
Valamint az előző napokban is viszonylag laza volt a tanítás. Mivel utolsó hét karácsony előtt...

Megmondom őszintén, kicsit csalódott vagyok...
Anyu ma bejött a szobámba, és megkérdezte, hogy mit kérek karácsonyra. Felsoroltam neki azt a kb. 8-9 dolgot amit már régóta szeretnék. Az egyik egy új telefon volt, mivel az enyém már régi, elavult és a képernyője is sötét és homályos. Magyarul ha nem akarok ötös szemüveget hordani, érdemes lenne lecserélni.
De sajnos azt a választ kaptam, hogy ez nem lehetséges. Mivel június nyolcadikán One Direction koncertre megyek Londonba, és még szállást is kell fizetni, meg ott szeretnék vásárolni. Szóval, idén kis ajándék van, valami 1D-s ágnemű (JUHÉÉÉÉJ), vagy ilyesmi.
Számítottam ugyan rá, de sajnos hajlamos vagyok arra, hogy nagyon beleéljem magam dolgokba. Ahogyan ebbe az egész 'új telefon' helyzetbe is.

Igazából ennyi, kedves olvasók, hamarosan új blogot nyitok, ami teljesen más lesz, mint az eddigiek. Egy történet, nyugalom, ez a blog továbbra is él!:)

Hamarosan visszajövök... Komizni, feliratkozni ér!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése