2014. április 24., csütörtök

Fejlemények

Tudom, tudom..... Ne haragudjatok. Már nagyon régen írtam nektek, és mentegetőznöm is felesleges. Egyszerűen nincs nagyon energiám minden nap géphez ülni, ennyi. Most igyekszem minél hosszabb részt írni, megteszek mindent ami tőlem telik, ezt megígérhetem.

Szóval, az elmúlt hónapokban olyanok történtek, mint például bolondok napja, húsvét, szülinapok, és ami még fontosabb, a látogatóink. De haladjunk csak sorban.

BOLONDOK NAPJA:

Mint ahogy a közeli ismerőseim tudják, utálom ezt a napot. Szerintem ez a nap csak arra van, hogy legyen egy ürügyed hülyét csinálni valakiből nyilvánosan, minden következmény nélkül. Nos, én ennek abszolút ellene vagyok. Ki nem állhatom, amikor valaki "megviccel", ergó hülyét csinál belőlem aztán mindenki rajtam röhög, mondván "milyen hülye vagy, hogy elhitted". Egy valamit tisztázzunk. A bizalom. A bizalom mindennél fontosabb, és mindenki megérdemel egy keveset. Aztán ha átvernek, te vagy a hülye, hogy elhitted. Aha, persze. Szerintem meg csak az illető azért hisz nekik, mert bízik bennük, és ezzel játszanak az emberek, a bizalommal... Erről ennyit, a lényeg, hogy nem nagyon volt semmi érdekes ezen a napon, csak mindenki hülyét csinált mindenkiből mert az  "annyira poén".

LÁTOGATÓINK: 

Ez egy eléggé bonyolult történet, a lényeg, hogy a nagynéném férjének a testvére és két gyereke jöttek ki látogatóba a nagynénémékhez. Mi is találkoztunk velük minden nap, először átmentünk hozzájuk, aztán ők jöttek hozzánk, egy szülinapi bulin vettünk részt, elmentünk egy családi parkba, az úgynevezett Tayto Park-ba, és megint átjöttek hozzánk, utána mi hozzájuk. Huh, ez kb. egy heti programom volt egybesűrítve. De mindenféleképpen el szeretném mesélni, hogy milyen az a bizonyos Tayto Park is.

-Tayto Park:

Szóval, a Tayto Park lényegében a Tayto chipsmárka kalandparkja.

A Tayto chips már nagyon rég óta közismert márkanév. Ez egy tipikus ír chips, amit még a huszadik században találtak ki, nem messze onnan ahol most én lakom. manapság akkora népszerűségnek örvend, hogy a Pringles megirigyelné. Ezért létrehoztak egy úgynevezett Tayto Park-ot, ahol nagyon sok minden van. Egy hatalmas földterület, ahol konkrétan egy teljes vadaspark is megtalálható. Komolyan. Leopárd, tigris, bölény, farkasok, rókák, baromfiak, pávák, baglyok, mosómedvék, vidrák, szurikáták, és egy iguána, amitől frászt kaptam, mert felmászott a kerítésre. Tudom, én is megijedtem. Továbbá a parkban megtalálhatóak különböző játszóterek, kicsiknek és nagyoknak egyaránt, több márkabolt, valamint egy fagyis butik és egy chipses is. Lejjebb megtalálható egy fénykép rólam meg erről a chipsről amit ott lehet kapni. Huh. És a legjobb az egész parkban: a kalandpark! Fhúúúúú. Van kötélpálya, ahová én ugyan fel nem mennék, de érdekes módon az öcsém bevállalta. Wow. Ráadásul nem is a legalacsonyabb részen, hanem a középsőn. Taps, taps. A másik nagyon nagyon nagyon jó, amire én viszont felmentem anyukámmal, az úgynevezett Zip-line. Ez egy kifeszített kötél, egyik épülettől a másikig, ahol lecsúszol. És állati király! Adrenalinbomba ezerrel. Fhuh. Van továbbá egy óriás csúszda, amit nem tudok milyen lehet, de izgin néz ki. Továbbá abban a parkban van egy gyár is, ahol ablakokon keresztül megnézheted, hogyan készül a Tayto chips. Nagyon érdekes, és a történelme is le van írva, ami szintén érdekfeszítő. Viszont a legjobb, hogy egy ablakon keresztül láthatod a raktárat, ahol az összes zacskó chips megtalálható. Úúúúú. Azt a látványt visszasírom. Képelj el egy hatalmas raktárépületet, tele egy rakat chipsel és chipses zacskókkal. Ugye? Szerintem is.

HÚSVÉT: 

A húsvétot a Tayto Parkban töltöttük, ezen kívül nagyon nem történt semmi, volt 3 locsolóm, aztán kifújt, de nem baj. Majd ha elhervadok, rájuk kenem. Kaptunk egy csomó csokit, iszonyat sokat. Meg gumicukrot, meg chipset. Meg úgy általában mindent.

SZÜLINAPOK:

Hol is kezdjem... Anyukámnak meg kisöcsémnek egy és ugyanazon napon van a születésnapjuk, április 22-én. A család együtt ünnepelt, mindenki piros lett a naptól. Hah, igen. Az időjárás kegyes hozzánk mostanában, az eső alig esik, a nap pedig perzselően sütteti a bőrünket minden egyes nap. a végén még napszemüveg kell az embereknek. Továbbá ugyanezen a napon, április 22-én a kedvenc írónőmnek, Leiner Laurának is születésnapja volt, úgyhogy itt is BOLDOG SZÜLINAPOT LAURA! <3 #szeretjükazírónőnket


Ennyi lennék mostanra. Még egyszer elnézést a hatalmas késésért, igyekszem gyakrabban jelentkezni. Pusszancs mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése